به گزارش روابطعمومی اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه به مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس اداره حفاظت محیط زیست و کارشناسان اورژانس اجتماعی با رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضایی، بر اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاههای اجرایی و قضایی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم، کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی تأکید شد.
رئیس دادگستری شهرستان نیز با قدردانی از خدمات دستگاههای اجرایی، بر تداوم همکاری و تقویت هماهنگی میان مجموعههای مختلف در جهت خدمترسانی بهتر به شهروندان و حمایت از اقشار آسیبپذیر تأکید کرد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_زیرکوه
پیام رسان ایتا ؛
https://eitaa.com/be_zirkooh
پیام رسان بله:
https://ble.ir/zirkooh
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما